آموزش رنگ کاری چوب: راهنمای ۰ تا ۱۰۰ فارسی

مقدمه

یکی از بهترین راه ها برای آموزش رنگ کاری چوب، انتقال تجربه کار با انواع رنگ ها و چوب ها است. با این روش می توانید به اطلاعات بسیار مفیدی دست پیدا کنید

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع روش های رنگ کاری، انواع رنگ های قابل اجرا برای چوب، انواع چوب ها و ابزار و متریال مورد نیاز برای رنگ آمیزی چوب آشنا کنیم؛ بدین ترتیب با استفاده از این تجربیات و آشنایی با موارد اشاره شده و با تمرین زیاد می توانید به خلق ایده های نو بپردازید.

اگر به مبحث رنگ چوب علاقمندید، پیشنهاد می کنیم دوره آموزش رنگ چوب ما که یک دوره غیرحضوری ویدیویی جامع از آموزش رنگ چوب است را از دست ندهید.

در این مطلب انواع رنگ های چوب بررسی می شوند. رنگ هایی مانند: کیلر، سیلر، نیم پلی استر، تمام پلی استر، پلی استر پوست و پولیش، لاک الکل، روغن جلا، رنگ های گیاهی یا همان روغن های گیاهی مخصوص چوب، روغن الیف، اسپری های رنگ، رنگ های اکرلیک، انواع آستری های روغنی، شاپان، جوهر چوب، رنگ خودرو برای چوب، حلال های رنگ ها، کیلرهای دوقلو، کیلر پلی اورتان، رنگ های مخصوص پارکت، رنگ های مخصوص ظروف غذایی و رنگ های سالم و بی ضرر برای اسباب بازی کودکان.